HTML

Vadászgörények

A drága kis vadászgörijeimről szól, mikor és mit csinálnak, hogyan játszanak, és hogyan szórakoztatnak minket.

Friss topikok

Linkblog

2006.07.23. 02:43 görijeim

Megszülettek és 7 hét múlva hazajöttek velem...

Már nagyon rég óta szerettem volna vadászgörényt, legalább 10 éve, de nem kaphattam, mert drága és büdős, ezt gondolták a szüleim.

2006. nyarán végre külön költöztem, a saját életemet éltem, és újra szóba jöhetett a vadászgörény-projekt :-)

Utána is néztem a neten, és egy aukciós oldalon találtam rá a kis drágáimra, az ár elfogadható volt...

Én egy albit szerettem volna, aztán úgy alakult, hogy lett egy albi és egy vadas fiam is.

2006. május 13-án megszülettek.

2006. júliusában mentem el értük. 7 hetes kis tünemények voltak. Akiktől elhoztam nagyon kedvesek voltak, elmondták, mit hogyan kell csinálni, hogyan kell nevelni őket, mit szabad és mit nem szabad ennijük. Egy doboz szolgált szállítóeszközként, amit kibéleltem nejlonszacskóval. Mint utóbb kiderült, mind hiába volt, hiszen a beszélgetés alatt már át is pisilték a dobozt és ezzel a szoknyámat is, vicces volt, nagyon örültem neki ;-)

El is neveztem őket: Starsky és Hutch.

 

 

 Starsky a vadas fiam

 

 

 

 

 

Hutchi pedig az albi fiam

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gorijeim.blog.hu/api/trackback/id/tr53111958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agikacska1 · http://www.gportal.hu/agikacska1 2007.07.29. 11:05:58

SZIA NAGYON JÓ AZ OLDALAD HA VAN KEDVED AKKOR TARTHATNÁNK A KAPCSOLATOT.SZERETEK UJ GÖRCIS GAZDIKKAL MEG ISMERKEDNI.NEKÜNK MOST 12 GÖRCINK VAN.GYERE EL HOZZÁNK ÉS NÉZZ KÖRBE HA REGIZEL SOK MINDENT MEG TUDSZ NÉZZ HAMÁR OTT VAGY LÉGYSZIVES ÍRJ A VENDÉGKÖNYVBE ,HOGY TE VAGY ÉS ITT JÁRTÁL. LEGYEN TOVÁBBI SZÉP NAPOD. JA ÉS A LINKEDET IS HAGY OTT. ÉN HA HOZOK LEPIT HOVA TEHETEM? agikacska1
süti beállítások módosítása