HTML

Vadászgörények

A drága kis vadászgörijeimről szól, mikor és mit csinálnak, hogyan játszanak, és hogyan szórakoztatnak minket.

Friss topikok

Linkblog

2006.07.30. 02:58 görijeim

Ismerkedés

Az első pár napban rá kellett jönnöm, hogy semmi felszerelésem nincs a görikhez, még csak egy ketrec sem állt rendelkezésemre. Néhány napig igy dobozban kellett tölteniük az életüket, sajnáltam is őket.

Annyira haraptak, hogy megfogni csak kesztyűben mertem őket az első héten. De a kesztyűtől nem féltek, játszottak rendesen vele (m). Egymással nagyon jól elvannak, és olyan édesen alszanak, mindig egymáson, és a legelképesztőbb pózokban :-) mindig felvidítanak, ha megnézem a képeket.

Az első pár nap után úgy voltam vele, hogy feladom, és elajándékozom valakinek, de rájöttem, hogy amit egyszer megszelidítesz, azért felelősséget vállalsz mindörökké. Ezért belevágtam a nevelésükbe...

 

 

 

itt a fiam éppen csövezik :-D   hát nem édes???

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gorijeim.blog.hu/api/trackback/id/tr3111960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása