HTML

Vadászgörények

A drága kis vadászgörijeimről szól, mikor és mit csinálnak, hogyan játszanak, és hogyan szórakoztatnak minket.

Friss topikok

Linkblog

2006.08.02. 03:41 görijeim

Oltások

Lassan itt volt az ideje az OLTÁSnak. Meg is kapták az első komlett oltásukat, amiből még vár rájuk egy, majd a veszettség ellen is kapnak egyet.

Nem igazán tetszett nekik, hogy megszúrják őket. Kifejezetten ordítottak, és látszott rajtuk, hogy mindjárt elsirják magukat. De muszáj volt, hogy ki lehessen vinni őket az utcára.

Megvettem nekik a hámokat pórázzal, Starsky kéket kapott, Hutchi pedig feketét, ezek cicahámok, de ugyanolyan jók, csak nem kerül annyiba, mint a spéci görkehám.

Találtam a neten egy nagy, 100-as ketrecet, igaz, használtan, de kitakarítva tökéletes. Az eladó adott még hozzá alomszedő lapátot, meg egy görbe csővet. Ezzel a nagy ketreccel furikáztam végig az Astóriától Budafokig :-) tudom, tudom, ciki volt. Mindenki csak nézett, de nem tudom, miért?! Másnak nincs olyan állata, aminek szüksége van ketrecre? Na mindegy, elhoztam.

Kitakarítottam, felszereltem, és már meg is kapták. Birtokba is vették nagyon hamar, göripotty volt mindenhol, mintha elfelejtették volna, hova kakilunk. De ezt hamar félretették, és csinálták ügyesen, ahogy eddig.

A ketrecbe kaptak egy göri-függőágyat, ez kifejezetten göriknek készült ágyikó. És ugye a ketrechez kapott görbe csővet is beleraktam, abban szokott aludni Hutchika.

2 nagytestű görifiú nehézkesen viselte el, hogy ilyen kicsi az ágyikójuk. Mint mindig, most is egymáson aludtak, kicsavadodva :-D ezt látni kell, leírni nem lehet...

Vettem nekik görgős itatót, eddig kis tálkából ittak, ami halacska formájú volt, két részre osztva,egyik itató másik etető volt. Ez maradt a kajás tálkájuk.

Rendszeresen kaptak nyers husikát, a kedvenc a csirke mell, csirke farhát, halacska párolva. Emellett kaptak cica-konzervet és száraztápot is.

Meg persze  a megengedett zöldséget és gyümölcsöt is.

Még nagyon szeretik a paradicsomos spagettimet és a pennémet, persze ebből keveset kapnak, mert lisztérzékenyek.

A favorit az uborka és a cukkíni, ezt mindig szivesen fogadják.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gorijeim.blog.hu/api/trackback/id/tr48111963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása