HTML

Vadászgörények

A drága kis vadászgörijeimről szól, mikor és mit csinálnak, hogyan játszanak, és hogyan szórakoztatnak minket.

Friss topikok

Linkblog

2007.04.08. 04:28 görijeim

Végső helyre költözés...

Végül mégis a párom szüleinek lakásába költöztünk. Szülei jelenleg Dániában élnek, és ritkán vannak itthon.

A görik meg kiköltöztek a sufninak nevezett létesítménybe. Többször voltak kint a kertben a bejáratnál, és amikor esett, akkor bent voltak ketrecestül.

Úgy látszott tudnak egymás mellett élni, egybe raktam őket, volt egy kis verekedés, de nem volt vészes. Még mindig ivarosak, ezért kicsit agresszívek és a szokottnál büdibbek, amikor ivarzanak :-(

Ekkor történt meg a baj, megszöktek. Peti keltett reggel hatkor, hogy nincsenek meg a görik, már megnézte mindenütt.

Aztán csak meglettek a szomszéd sufnijában voltak. Hutchira úgy találtam rá, hogy meredten fürkészte a bejárati ajtót, és támadó pozicíóba állt, ha netán nekem kéne jönnie. Aztán hívtam, és megnyugodott kicsit, de nem tágított. Örültem, hogy legalább az egyik megvan, de furcsa volt, ahogy ott állt. Kérdeztem tőle, hogy a tesód leesett az aknába? Mire úgy éreztem, hogy igennel választolt, mert lenézett...Felnyitottuk a tetejét az aknának, és igen, ott volt. Szegénykém leesett vagy 2 métert, de nem lett baja. Csak néhány szem krumpli volt lent, és pár száz pók. Lementem érte, és magamhoz öleltem, MEGVAN MINDKETTŐ, boldog vagyok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gorijeim.blog.hu/api/trackback/id/tr34111968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása