HTML

Vadászgörények

A drága kis vadászgörijeimről szól, mikor és mit csinálnak, hogyan játszanak, és hogyan szórakoztatnak minket.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.21. 20:34 görijeim

Lehet, hogy beteg vagyok ? :-(((

Tegnap furán éreztem magam. Kicsit remegett a lábam, és nem tudtam sokáig kapaszkodni...nem tudom, mi bajom lehet, Anya sem érti...

Pedig nagyon egészséges vagyok ám, Starskyval együtt. Tavaly csúnya volt a farkunk télen, de idén a sok vitamintól gyönyörűek. Szép és dús :-)

És akkor jön ez, hogy kicsit gyengébb vagyok, pedig nincs baj az étvágyammal sem, és inni is iszok eleget, csak valahogy kedvtelen vagyok, depis.

4,5 évesek vagyunk a párommal, Starskyval, aki mindig ott van mellettem, most hogy nem vagyok túl jól. Még mindig szeret, pedig már együtt vagyunk 3 éve :-)

Majd írok még, ha kiderült mi a bajom. Anyuék elvisznek orvoshoz, és majd meglátjuk. Remélik, hogy csak depis vagyok és ezért nincs kedvem semmihez sem...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gorijeim.blog.hu/api/trackback/id/tr562463950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása