HTML

Vadászgörények

A drága kis vadászgörijeimről szól, mikor és mit csinálnak, hogyan játszanak, és hogyan szórakoztatnak minket.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.23. 09:54 görijeim

Dokibácsi után...

Szerencsére Anyáék is megnyugodhatnak, nincs semmi bajom. Csak bibis lett a lábam, amikor leestem a ketrec emeletéről. Nem sírtam, hisz nagy lány vagyok :-)

Kaptam egy szurit, Anya szerint ettől majd nem fáj, hát igaza lett...repülőőőőőők :-D

Újra tudok önfeledten ugrálni meg bohóckodni a társammal, Straskyval.

Azért volt néhány pont, amikor sírni akartam. A dokibácsi egy tűvel szurkálta a gerincemet. Amikor megrezzentem, örültek... biztos akkor jót jelent, de hamarabb is befejezhette volna, mert nem volt jó érzés, hogy bökdös. De kibírtam. Igaz egyszer azért megharaptam a dokibácsit, aztán Anyunak kellett lefognia, nehogy tovább harapdáljam az ujját :-)))

Ma már nagyon jól érzem magam, még tegnap este kaptam egy nagyon finom tápot, hmmm nyammi, tényleg fini volt. Meg is ettük este, ma reggel meg még nem kaptam abból a finomságból. De Anya megígérte, hogy később Apa fog majd adni belőle, jó sokat :-D

Most elköszönök, mert elfáradtam, hiszen már vagy fél órája fent vagyok, egy örökkévalóság :-)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gorijeim.blog.hu/api/trackback/id/tr992467346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása