HTML

Vadászgörények

A drága kis vadászgörijeimről szól, mikor és mit csinálnak, hogyan játszanak, és hogyan szórakoztatnak minket.

Friss topikok

Linkblog

2007.08.14. 00:33 görijeim

A nagy vadászat...

 

Ma délután arra léptem be a konyhába, hogy egy barnás-szürke egérke fut át a konyhapulton, mi tagadás, nem örültem neki :-/

Starskyt kiengedtem, elég sokáig kergette az egeret, de nem tudta elkapni, mert mindig bebújt egy kis helyiségbe, ahova a görim nem fért be.

Akkor elkezdtem kipakolni a konyhából mindent, ki a szekrényekből...cirka 1,5 óra, közben az egérke elő-elő bukkant.

Hozzá kell tennem, előző este is járt már nálunk, de élve kijuttattuk a lakásból 1,5 óra bekerítés és hajsza után, szerencséjére :-)

Végre mindent előrébb tudtam húzni, és Starsky befért a szekrények mögé is, és egyszer elkapta, egérke nagyon visított, aztán kisurrant Starsky mancsai közül. Majd visszafutott a hűtőhőz, és felmászott a kedvenc helyére, hátul a hűtő és a hűtőrács közé, pont egérnyi hely volt ott, érdekes :-)

Egy idő után nem hallottam semmit, nem láttam, merre futott.

2 hely volt, ahol még nem néztem, a tűzhely, mivel hátul nyitott, és a hűtő teteje.

Megnéztem a hűtőrácsot, és úgy gondoltam, ott nem tud felmenni, mert nincs végig rács.

Ezért kezdtem a tűzhellyel, jól begyújtottam, és vártam. Volt égett szag, meg minden, gondoltam, bent volt, és elégett. Ezzel talán vége is?! Na de nem nyugszom, amig nincs hulla :-D

És egy megérzés volt, hogy nézzem csak meg mégis a hűtő tetejét. Vettem fel kesztyűt, nehogy megharapjon, amikor pakolok le a hűtő tetejéről. És rámvigyorgott, ezzel eldölt a sorsa, lerángatom, és Starsky újra levadászhatja.

Eközben görim pihizett egy kicsit, de nagyon várta az egeret. Közben az egér megint a rácsnál volt. Starskyt be a hűtő mögé, egérkét lepiszkálni a rácsról, és indulhat a vadászat.

Már annyi mindennek volt egér-szaga, hogy Starsky inkább a porszívó csövét szaglászta erőteljesen, közben ott futkározott ijedten az egérke. Starskyt sikerült elcibálnom a porszívó varázsától, és elkezdte fárasztani az egérkét, egér befut a ketrec mögé, göri utána, egér ki ketrec másik végén, Starsky szintén, majd megint vissza, és az ajtó előtt már csak hangos visítások hallatszottak egérke frontról.

Starsky elkapta és megölte, de meg nem ette, otthagyta nekem, hogy takarítsam el, hisz ő már elvégezte a ráeső részt ebben az ügyben :-D és békésen ment vissza pihenkézni.

Ha sikerül képet feltöltenem ide, akkor egyet felrakok, azon látszik az egér a szájában mozdulatlanul :-) mivel kép és nem video, de tényleg nem élt már :-)

 

ÉN VAGYOK A VILÁG LEGBÜSZKÉBB GÖRIANYUKÁJA, BÜSZKE A KICSI FIAMRA!!!

 

 

Csak még azt felejtettem leírni, hogy hogy került be. Nehogy már azt higgyétek, hogy olyan helyen lakunk, ami jó az egérnek :-)

A konyha ablaka a sufniba vezet ki, és nincs rajta szúnyogháló, szóval azon keresztül jött be az egérke, nagy vesztére. Mindkét alkalommal ott jött be. Ugye a sufniról meg mindenki tudja, hogy miért szeretik az egerek? :-)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gorijeim.blog.hu/api/trackback/id/tr92139409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása